Vylecena epilepsie a extaze
Adidas123
Dobrý den , epilepsii jsem neměl už 10-12 let, a chtěl bych zkusit extázi tak bych se chtěl zeptat jestli na to má nějaký vliv.
Předem děkuji za odpověď.

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
díky za důvěru. Je dobře, že přemýšlíte a ptáte se na rizika, která by Vám mohlo užití MDMA - Extáze, přinést.
Návrat epileptického záchvatu, nebo záchvatů, není po užití, nebo užívání MDMA, u epileptiků, ničím vzácným. Dokonce ani u zdravých lidí, kteří do té doby záchvat neměli. Záchvat může vyvolat nejen samotné užití MDMA, ale i okolnosti, které souvisí s "prožitím jízdy", jako hluk, extatické rytmy, stroboskopy, nebo interakce s antiepileptiky.
Každé užití drogy, u psychostimulantů to platí dvojnásob, sebou nese zatížení organizmu, těla i psychiky, snížení obranyschopnosti a schopnosti regenerace, potlačení funkcí imunitního systému. Konkrétně Vás může každé užití stimulantů, ale i dalších typů drog, bezprostředně ohrozit na životě.
Doporučuji Vám proto se, ve Vašem případě vyloženému hazardu vyhnout. Najděte si bezpečnější způsob, jak si užít euforie z "adrenalinu", s pozitivnějším, poctivějším a trvalejším přínosem.
Pro případ, že Vás naše varování neodradí a rozhodnete se tak riskovat možná i trvalé zhoršení zdravotního stavu, byste měl dodržovat alespoň nejzákladnější zásady bezpečnějšího užívání a respektovat alespoň tato pravidla:
Především buďte opatrný! MDMA není ani nevinná, natož bezpečná droga.
Ať už v v tabletě, nebo krystalické formě, je těžké určit, nebo odhadnout její množství, respektive dávku, takže vždy existuje zvýšené riziko předávkování.
Ani na pohled "čistě" vyhlížející krystalická látka, „sympatická" tableta, nebo „koule", kvalitu drogy nezaručuje. Stává se i to, že ani jedna ze zmíněných forem, vůbec MDMA neobsahuje.
Rizik, souvisejících s užíváním MDMA je celá řada.
Nejčastější chybou bývá zanedbání pitného režimu a následná dehydratace, "dokopávání" se, tedy přidávání si drogy v průběhu jedné "jízdy", včetně kombinování s dalšími drogami, alkohol nevyjímaje.
Porušení těchto zásad může mít za následek zvýšené riziko toxické psychózy, dehydrataci, epileptický záchvat, kolaps, selhání životně důležitých orgánů a končit i smrtí.
Pamatujte na to, že před užitím Extáze, byste měl být vždy odpočatý, v dobré psychické, tělesné i zdravotní kondici, v přívětivém prostředí a nikdy neprotahovat "jízdu" déle, než přes jednu noc.
Dostatečně pít nealko nápoje a přes možnou nechuť k jídlu, alespoň občas, něco výživného zakousnout.
Dávat si pauzy, v průběhu „jízdy" pravidelně „chillovat", dávat si oraz od intenzivního dění a hluku.
Následně si poctivě odpočinout, zdravě a důkladně se najíst a napít, vyspat se.
Doplnit vitamíny, nejlépe ovocem a zeleninou, případně potravinovými doplňky, také minerály, dobrá je kombinace vápník, hořčík, zinek.
Se zklidněním a usínáním může pomoci čaj z meduňky. Vše koupíte v lékárně, ale i běžných obchodech.
Další užití drogy odložte na co nejdelší čas, snížíte tak riziko vzniku závislosti.
Užitečné odkazy:
http://www.drogovaporadna.cz/halucinogeny/mdma-extaze.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy.html
http://www.extc.cz/extaze.html Otevřít odkaz v novém okně
http://www.extc.cz/riziko-predavkovani-mdma.html Otevřít odkaz v novém okně
http://www.edekontaminace.cz/clanek/1/293/je-extaze-zabijak-i-.html Otevřít odkaz v novém okně
http://www.magazin-legalizace.cz/cs/articles/detail/160-extaze-tak-trochu-jina-droga Otevřít odkaz v novém okně
http://www.drogy-about.estranky.cz/clanky/stimulanty/extaze.html Otevřít odkaz v novém okně
http://www.drogy.cz/extaze/kap-nasledky-uzivani-extaze.html Otevřít odkaz v novém okně
http://navykovelatky.cz/tanecni-drogy/extaze/ Otevřít odkaz v novém okně
Další odkazy:
https://www.extc.cz/epilepsie.html
http://naposledy.blog.cz/rubrika/epilepsie
https://www.ulekare.cz/poradna-lekare/epilepsie-a-drogy-244454
http://www.epilepsy.com/connect/forums/my-epilepsy-diary/epilepsy-and-ecstasy
Stačí takto?
Buďte na sebe opatrný,
Amrit Sen.