Chci pomoc me zavisle partnerce
Tanker
Dobry den potreboval bych pomoc jak mohu pomoci me partnerce zavisle na pervitinu, rad bych aby chtela sama se lecit jsme spolu dva a pul roku zhruba pred mesicem jsme se pohadaly a ja pak ve vzteku rekl Pritelkyni Mamce ze je jeji dcera narkoman nemohu partnerce rict ze to vi odemne a, z mamkou premyslime jak a co udelat aby se to provalylo pak by je mozne ue bude chtit se lecit proste musi se to provalyt pred pritelkyni Mamou i kdyz partnerka je na mne nastvana a vim ze mne podvadi porad mam potrebu ji pomoct a tim dat nas vztah zase dokupi . Mohu se zeptat nemate nejaky kontak na psychyatra z Prahy nejlepe Praha 10 toho psychyatra potrebuji ja jsem na tom spatne ale jako prvni chci vyresit partnerku aby se chtela lecit bojim se o mi protoze ridi pod vlivem a nedavno mi volala ze mela cestou z Rican asi 5x mikro spanek bojim se ze se ji neco stane a nehlede na skutecnost ze muze ublizit i nekomu jinemu Kdyz mi rikala proc fetuje tak protoze pry ma spankovou obrnu a proto fetuje protoze diky obrne nemuze spat a nezvladla by stavat do prace usne az po 3-5dnech uplnym vycerpanim. A stou Obrnou tvrdi ze se stim neda nic delat myslim si ze to ma z tech drg predem dekuji za odpoved

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
potíže se spánkem má partnerka dost možná opravdu z drog, spíš než, že by jí proti problémům drogy pomohly. Je ale těžké někoho přesvědčovat, aby se šel léčit, pokud k tou sám nemá důvody, tedy sám je nevidí. Těžko jí můžete pomáhat proti její vůli. Snad by se ale dalo něco dělat, zvlášť pokud se spojíte s její rodinou. Nejlepší by bylo, kdybyste se přišel poradit osobně, třeba k nám do Poradny pro rodiče a příbuzné uživatelů. Je možné u nás využít i psychiatrickou péči, na kterou jste se ptal.
Poradna funguje bezplatně, a když budete chtít, pak i anonymně. Více o našem zařízení najdete na http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html. Je možné objednat se telefonicky, mailem, nebo přímo zde prostřednictvím poradny, když napíšete, jaké jsou Vaše časové možnosti.
S pozdravem
Jana Žáková (Justinová)