Posral som to
Štefan
Dobrej den menuji se Štefan je mi32 a už som sa snažil přestat ale nejde to. Nahradil som to cvičením par min a znova bong.ked som to nemal změna nálad a

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás, Štefane,
děkuji za dotaz i za důvěru. Jestli tomu dobře rozumím, kouříte přes bong marihuanu a to několikrát denně, nejspíš né úplně malé množství. Je vám 32 let, máte práci, ale kouření marihuany je nejspíš důvodem, proč se vám v tuto chvíli rozpadá manželství.
Těžko říct, zda půjde situaci vašeho manželství zachránit, ale se závislostí na hulení se bojovat dá. Z praxe znám lidi, kterým se podařilo omezit nebo zcela skončit i po několikaletém užívání více než gramu denně. Né všichni to však dokáží zcela sami. Jsou lidé, kterým stačí se rozhodnout, jiní potřebují někoho, s kým by si mohli promluvit a kdo by je nesoudil. Takovou pomoc nabízí naše organizace buď online - v podobě programu na stránkách www.koncimshulenim.cz (tady najdete také i několik tipů, které mohou s abstinováním pomoci) a nebo osobně - návštěvou Kontaktního centra nebo Denního stacionáře. Služby jsou zdarma a anonymní (nikdo po vás nebude chtít doklady), stačí se pouze objednat. Nevím, co by vám vyhovovalo, ani co by pro vás bylo dobře dostupné. Pokud byste stál o kontakt, můžete hledat sám na stránkách www.drogy.net v databázi kontaktů a nebo mi napište víc a něco vymyslíme.
Hodně sil přeje,
Gabriela Minařík.