Drogi
Alik
Moje dcera bere drogy od 18 r.Teď ji je 38r.Má 3 děti ,téměř dospělèho syna a dvě dcery.6r.8r.Chová se k nim hrozně.Nevím co mám dělat.Jezdi autem a mám pocit že je ohrožuje.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
tak dlouho trvající problémy bohužel nevyřešíme jednoduchou radou přes internet. Je určitě třeba situaci řešit, zvlášť pokud v ní jsou ohrožené děti. Doporučovala bych co nejdříve zajít do některého ze zařízení, která poskytují pomoc příbuzným závislých a tam se poradit o tom, co se dá dělat. Jestli bude možná nějaká smírčí cesta, nebo bude potřeba např. upozornit sociální pracovnici.
Pokud byste měla zájem, můžeme se domluvit na konzultaci v pražské Poradně pro rodiče, která funguje bezplatně, a když budete chtít, pak i anonymně. Více o našem zařízení najdete na http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html. Je možné objednat se telefonicky, mailem, nebo přímo zde prostřednictvím poradny, když napíšete, jaké jsou Vaše časové možnosti.
Pokud je to pro Vás daleko a nevíte, kam se obrátit u Vás v okolí, napište prosím nejbližší město, kontakt Vám ráda zašlu.
S pozdravem
Jana Žáková (Justinová)