Pocity
No name
Dobry den,
budu rada za kazdou radu. Jsem zamilovana do chlapce, ktery uziva drogy. Ma velke vykyvy nalad, naprosto porad. Ted to vygradovalo, ze jsem se ho optala jestli ke me neco citi. Nejdrive byl hnusny, ze nema naladu ani cas resit tohle ted. At mu nepisu. Byla jsem na nej nastava, tak jsem mu napsala, ze mu kaslu na to, ze nema naladu to ted resit a ze mu zalohu delat nebudu. Napsal me, ze nic neciti a at uz mu nikdy nepisu.
Pred tim vsim, jsem na nej vytahla, ze mu verim, ze se muze zmenit, ze vi ze jsem tady, ze ho nikdy neopustim. Vim, ze drive neco bylo s tatou. A tez jsem to tam zminila. Pokazdy, kdyz narazim na drogy, je hnusnej a nechce, abych mu uz nikdy psala. Dost me to trapi, pac ho mam moc rada...
No ted to ma byt uzavrene, ale chci mu hrozne napsat, i pres to, ze me prosil, at uz mu nikdy nepisu.
Budu rada, za kazdou Vasi radu.
Predem dekuji

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
myslím, že byste si ušetřila spoustu problémů, kdybyste ho poslechla a opravdu už mu nepsala a nekontaktovala ho. Je dost možné, že podle momentálního stavu a nálady zase za chvíli změní názor, ale nebude to na dlouho. Vztah s uživatelem drog je neuvěřitelně vyčerpávající, nikam nevede, mnohem víc Vám toho vezme než dá. Také je dost nebezpečný, kromě toho, že můžete sama spadnout do závislosti na drogách, můžete se také nakazit snadno nějakou vážnou nemocí, jako je HIV nebo žloutenka typu B, přijít o spoustu přátel, rodinu, majetek atd.