Drogova zkouska
Lukas1994
Dobry den, chtel bych se zeptat vcera a asi pred tydnem mi policie dala provest drogovy test na drogy.. nalizal jsem dvakrat za sebou amfetamin jak je to mozne? Policie rikala ze je to pervitin, proto mi odebrali ridic. Prukaz do doby nez prijdou vysledky z krve.. jen sem chtel rici, ze nejsem zadny fetak nikdy jsem pervitin nepouzil a stejne jsem podle policie nalizal amfetamin .. dekuji za odpoved

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
Chápu znepokojení z nepříjemné, komplikované situace.
Orientační, mobilní "rychlotesty", přestože mají vysokou spolehlivost, se někdy mohou mýlit.
Pokud jste drogy neužil, laboratorní test tuto skutečnost spolehlivě potvrdí. Jejich spolehlivost je 100 %.
Další věc je, že test mohl reagovat na některé léky, tedy pokud je užíváte. Pokud ano, měl byste se podívat na složení, případně probrat s lékařem, který je předepsal, jestli neobsahují například pseudoefedrin. Laboratorní test, tak, jako tak, užití pervitinu vyloučí, ale otázka, nakolik jste pak schopen bezpečně řídit, tak zůstává ve hře.
Řidičský průkaz Vám tedy s největší pravděpodobností vrátí, otázkou zůstává, za jak dlouho. Na výsledky laboratorních testů se může čekat jeden, ale až tři týdny. Otázkou zůstává, jak svižný bude úřední šiml. Doufejme, že uspokojivě.
Přeji hodně štěstí, snad brzy za volantem.
Buďte opatrný, Amrit Sen.