Suboxone-Vysazení
oxygene8
Dobrý den
Mám na Vás dotaz ohledně vysazení Suboxonu.Užívám ho pomalu 9.let(S pauzou kdy jsem byl na detoxu)Po ukončení detoxu a léčby(asi 4.týdny)Jsem se na Suboxone zase vrátil.Jsem z toho už nešťastný.Nic mě nebaví,je mi čím dál tím častěji blbě.Začíná se to dotýkat už i práce(Ztráta spolehlivosti)Občas tam prostě nejsem stavu dorazit(Mívám úzkosti a celkově ztráta zájmu o vše)Mám dceru skoro 3.letou(O kterou se staráme s bývalou družkou)S družkou spolu nežijeme.Začínám ztrácet i zájem o dceru(Někdy je zájem až moc,někdy naopak vůbec)Jsem 3.roky po rozchodu s bývalou družkou sám(Takže samota mi také moc nepřispívá k mému stavu)a celkově mě nic nebaví a často myslím to vše skončit(Stejně to nemá budoucnost a cenu pro mě)A tak je to pořád dokola...Nevím si sám sebou rady.Nevěřím ani,že by mi pomohl znovu detox a léčba(Když už jsem byl a znovu začal užívat Suboxone)Jsem z Brna.Budu vděčný za každý pozitivní podmět pro můj drogama zkažený život.Děkuji za Vás zájem a snahu mi pomoci.Oxygene8

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás, díky za důvěru.
Dobře, že píšete. Rád bych Vás jakkoli pozvbudil, abyste nepropadal chmurám, tedy aspoň ne déle, než je nezbytně nutné. Rezignace by byla tím nejsmutnějším, co byste si mohl nadělit. Bylo by chybou, skočit závislosti na lep.
Chápu, že to nemáte snadné. Není mi úplně jasné, jestli máte Suboxone legálně, jestli jste v substitučním programu, nebo Vám ho předepisuje lékař, mimo program, řípadně, jestli si Suboxone opatřujete jiným způsobem. Tipuji, že Vám lék předepisuje lékař mimo substituční program, protože v programu byste měl příležitost a možnost o pocitech, náladách a trablech, s kým mluvit, měl podporu v tom, je užitečně zpracovat.
Máte pravdu, detox sám o sobě, speciálně ve Vašem případě, zhola nic neřeší, ani řešit nemůže. 4 týdny, následně strávené v léčebném zařízení, za léčbu nelze považovat.
Prostě jste léčbou neprošel. Nic ve zlém, nemáte, k mému překvapení, pojem o tom, co léčba závislosti znamená, jak vypadá, co se v ní děje, jaký má cíl. Tuším, že nejspíš nevíte, co je považováno za úzdravu, v souvislosti s léčbou závislosti.
Abstinenci, samu o sobě, za úzdravu nepovažujeme. Ta je nezbytným prostředkem a součástí cesty k jejímu dosažení.
Za součást úzdravy sice považujeme, schopnost závislého, dlouhodobě abstinenci držet, ale úzdravu chápeme, jako schopnost žít spokojený, štastný život, v kvalitních rodinných, partnerských, přátelských a pracovních vztazích, i sebou samým.
Cesta k této metě vyžaduje férové nasazení a úsilí, vždy jde o běh na delší trať.
Mám na mysli detox + lečbu + dlouhodobé, poctivé doléčování, které nelze podcenit, obejít, "ošulit". V opačném případě jsou šance na šťastný život bez drog, mizivé.
Nikdy není pozdě. Jsme v dlohodobém kontaktu s řadou klientů, kterým se to podařilo a daří. Stále jich přibývá. I můj příběh, se Vašemu podobal. Věřte, dávno bych neměnil...
Nevěšte hlavu, nevzdávejte to. Začít se dá vždy, třeba menšími kroky. Doporučuji Vám vyhledejte odbornou podporu a pomoc. Zavolejte do nejbližšího zařízení, které poskytuje bezplatné i anonymní služby uživatelům návykových látek a domluvte si termín schůzky.
Při osobním pohovoru, po podrobnějším seznámení se situací, Vám zkušení a vlídní odborníci, doporučí konkrétní kroky, jak ji řešit, co užitečného pro sebe můžete udělat. Nikdo se na Vás nebude dívat skrz prsty, k ničemu přemlouvat, natož Vás do čehokoli nutit. Půjde o zcela nezávaznou konzultaci. Získáte pochopení, podporu, pomoc a užitečné informace, zároveň Vás upozorní na chyby, kterých byste se měl vyvarovat.
Případná zakázka bude pouze na Vás. Můžete si sjednat průběžnější konzultace, abyste věděl, jak reagovat v situacích, které přinese čas, nebo v případě Vašeho zájmu probrat možnosti různých typů léčby.
Kontakty:
Kontaktní centrum Podané ruce
Vídeňská 3
639 00 Brno
Telefon: +420 543 249 343
Mobil: +420 775 889 919 (objednání na individuální konzultace)
E-mail: kcentrum.br@podaneruce.cz
Web: http://www.podaneruce.cz/programy-a-pece/kontaktni-centra/kontaktni-centrum-videnska-brno/
Kontaktní centrum Teen Challenge Brno
Cejl 49
602 00 Brno
Telefon: +420 777 705 164
Help linka: +420 733 788 788
E-mail: tcbrno@gmail.com
Web: http://www.teenchallenge.cz/
http://www.teenchallenge.cz/strediska/kavarny-kontaktni-centra
Ambulantní program Podané ruce
Hilleho 5
602 00 Brno
Telefon: +420 541 227 704
Mobil: +420 778 486 355
E-mail: terapie.jmk@podaneruce.cz
Skype: ambulance.elysium
Web: http://terapiejmk.podaneruce.cz/
http://terapiejmk.podaneruce.cz/substitucni-program/
Psychiatrická AT ordinace Podané ruce
Hapalova 22
621 00 Brno
Telefon: +420 541 226 070
E-mail: psychiatricka.ambulance@podaneruce.cz
Web: http://www.podaneruce.cz/programy-a-pece/psychiatricka-at-ordinace/
AT ambulance Fakultní nemocnice Brno
Jihlavská 20
625 00 Brno
Telefon: +420 532 232 094, +420 532 232 051
Web: https://www.fnbrno.cz/
V Brně rovněž velmi dobře a úspěšně funguje svépomocné společenství uzdravujících se závislých, NA - Anonymních narkomanů, jejichž mítink, lépe mítinky, můžete nezávazně navštívit:
Anonymní narkomani - NA Brno
Skupina Zázrak
Vídeňská 225/3 (stejná budova, kde sídlí Podané ruce ~ K-centrum)
Mítinky:
Sobota 17:00 - 18:30
Kontakty:
Laďa +420 731 172 953
Petr +420 775 981 868
Více zde: http://anonymni-narkomani.webnode.cz/kontakt/
Web: http://anonymni-narkomani.webnode.cz/
http://anonymni-narkomani.webnode.cz/narkomani/
http://anonymni-narkomani.webnode.cz/a12-kroku/
Budeme rádi, když se ozvete a dáte vědět, jak Vám je, jak si stojíte. Také, jestli Vám byla naše odpověď užitečná.
Na začátcích cest uzdravených, byl kontakt s odbornou podporou, nebo vzájemně se podporujícím společenstvím uzdravujících se závislých, případně obojím.
Vykročte i Vy, nemáte co ztratit, dcerka Vás bude ještě potřebovat.
Nabízí se Vám možnost, ještě si na plno života užít.
Seberte všechnu kuráž a udělejte ten krok...
Přeji Vám vše dobré, hodně štěstí, držím palce!
Kdykoli napište, Amrit Sen.