Syn
Jan Š.xxxxxx
Dobrý den,
Chtěl bych se poradit, jak mám reagovat a co dělat. Můj syn (19 let) začal kouřit marihuanu. Přišel jsem na to náhodou. On o tom neví. Mě tvrdí, že by nikdy nic takového nezkusil. Rovněž mám obavu, aby se nechytl nějaké party a nezačal sám prodávat. Mohl bych se někdy v dohledné době zastavit o radu?
Děkuji a zdravím
Jan Š.xxxxxx
posílal jsem mail i na rodice@sananim.cz

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den,
děkuji za dotaz.
Ráda vidím, že jste nepropadl vzteku a nešel na syna zhurta s obviněním, že vám lže. Zdá se, že spíš přemýšlíte, jak se synem o věci mluvit tak, aby jste sám nic nepokazil. To bývá vzácné. Né každý to dokáže. A určitě není od věci se zajít někam poradit.
Jestli jste napsal do poradny, pak předpokládám, že se vám v dohledné době ozvou a domluvíte se na termínu setkání. Pokud ale chcete celou věc urychlit, zkuste v pondělí rovnou zavolat, případně nechte vzkaz na tel. 284 824 234 nebo mobil: +420 739 268 527. Jenom pro jistotu přidávám i kontaktní adresu na Poradnu pro rodiče: Žitná 1574/51, 110 00 Praha 1.
Držím palce a kdybyste potřeboval, napište.
Zdraví,
Gabriela Minařík.