Paradoxní výsledek ..
Dom
Dobrý den , chtěl bych se optat jestli je možné že když mě stopne PČR a dá mi test na drogy , jestli je možné že mi test vyjde pozitivní na anfetamin i přesto že neberu žádné drogy a zkusil jsem jen marihuanu před 17 měsíci ?

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Pokud jste měl reaktivní výsledek při kontrole a neužíváte pervitin, napadá mě pouze jediné. Neužíval jste nějaké léky například při chřipce nebo nachlazení v poslední době?
Paralen Plus nebo NUROFEN StopGrip, popř. i Modafen - tyto přípravky obsahují léčivou látku (pseudoefedrin), která může ovlivnit reaktivitu sceeningového toxikologického vyšetření. Výsledky screeningových vyšetření by se však měly vždy potvrzovat specifickou metodou, která je schopna rozlišit a identifikovat (popř. i kvantifikovat) jednotlivé látky a tudíž říci, jestli tato screeningová reaktivita byla způsobena užitím nějaké návykové látky, nebo byl test falešně pozitivní, např. po užití některých léčivých přípravků apod.
THC s tímto výsledkem nemá nic společného, jde o jinou látku.
Když to shrneme, pokud PČR při silniční kontrole orientačním testem prokáže pozitivitu testu, je třeba trvat na dalším testování přímo toxikologickou laboratoří, která rozpozná, o co skutečně šlo.
Když tak ještě napište.
Mějte se zatím hezky, MK