Podezreni na pervitin
Alena
Dobry den mam podezreni ze dcera bere pervitin je vysoce agresivni nespi a ma sklony k sebevrazde za dva mesice ae uz 2.o to pokusila dekuji

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den, Aleno,
děkuji za dotaz.
Píšete, že dcera nejspíš užívá pervitin a marihuanu. Zmiňujete její prudké změny nálad, sklony k agresi, nespavost, ale také pokusy o sebevraždu. Nejspíš celá věc již nějakou dobu trvá. Vy můžete být nejen vystrašená, ale i vyčerpaná a bezradná. V takových situacích to není nic neobvyklého.
Nejrozumnější by bylo obrátit se osobně na odborníky. V Českých Budějovicích byste se mohla sama zajít poradit do Adiktologické ambulance Prevent. Jejich služby jsou zdarma. Budete si tam moci promluvit s lidmi, kteří mají s podobnými situacemi zkušenosti, vás ani vaši dceru nebudou soudit. Vyslechnou vás a společně s vámi budou hledat cestu, kudy dál. Co myslíte?
Kontakt přikládám. A protože jste napsala některé údaje do skryté poznámky, uveřejňuji váš dotaz skrytě, je tedy dostupný pouze vám a pracovníkům poradny.
Přeji hodně sil a budu ráda, když se ozvete, jak jste se v Preventu domluvila, nebo jak se situace vyvíjí. Pokud byste potřebovala, napište.
Kontakt:
Adiktologická poradna PREVENT České Budějovice
Františka Ondříčka 2
370 11 České Budějovice
Tel: +420 725 708 078
E-mail: ap@prevent99.cz
Web: http://ap.prevent99.cz
Provozní doba:
PO - ČT: 9.00 - 17.00 hod.
PÁ: pro objednané klienty
Zdraví,
Gabriela Minařík.