marihuana a pervitin
RVBXR
Dobry den chtela bych se zeptat kdyz jdu na testy na drogy v pulce srpna a nebo na zacatku zari a ted poslednich sem si 3x zahulila budou testy pozitivni? delaji mi z moci. a jeste jak dlouho vydrzi pervitin v moci.? dekuji za odpoved

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
V obou případech (THC i pervitin) je prokazatelnost po užití velmi individuální a nelze předem určit kdo a kdy, bude již zcela beze stop. Záleží na několika faktorech, jako je především intenzita předešlých konzumací, kvalita konkrétních užitých drog a na schopnosti organismu, jak rychle je schopen procesem odbourání toxických látek z těla projít. U každého to může být trochu jinak.
Níže vypisuji orientační údaje detekcí, podotýkám, že jde o údaje pouze orientační.
THC
detekce moč = 1 až 30 dní (lze i déle u každodenních uživatelů, při konzumaci občas do 14 dní)
detekce krev = do 14 dní (při občasném užití cca týden)
detekce sliny = jako u krve
Nejde opomenout skutečnost, že právě THC se usazuje v tucích, ze kterých  se postupně uvolňuje do organismu a tam metabolizuje. Metabolity u běžně dostupných a používaných orientačních testů mohou prokázat pozitivní výsledek poměrně dlouhou dobu. To znamená, že dotyčná testovaná osoba nemusí být přímo pod vlivem drogy, ale je to důkaz, že v posledních dnech bylo THC konzumováno.
PERVITIN
detekce moč = 3 až 21 dní (při ,,občasné" konzumaci cca do týdne)
detekce krev = 1 až 3 dny
detekce sliny = totožná jako u krve
Mějte se hezky a doporučuji opatrnost. Obě zmíněné látky nenesou pouze rizika pozitivních testů, ale také mnohá další...
S pozdravem, MK