Marihuana.
...
Dobrý den,kouřím denně marihuanu po dobu dvou měsícu a povšiml jsem si zhorsené paměťi,takže můj dotaz zní takto :Kdybych hulení na nějakou dobu zanechal vrátila by se mi paměť opět do normálu ? Děkuji za odpověď.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás,
děkuji za dotaz.
Už to, že se ptáte, je pro mne znamení, že o užívání marihuany přemýšlíte a možná máte i nějaké pochyby.
Obecně se uvádí, že se následky spojené s užíváním marihuany po jejím vysazení zmenšují, stav se lepší. Ovšem čím déle a intenzivněji člověk marihuanu kouří, tím více riskuje a riziko, že se nevrátí do původní kondice, ale dojde jen k částečnému zlepšení, se zvětšuje.
Výsledky pokusů zaměřených na poznávací procesy a jejich revitalizaci po vysazení marihuany, které by se týkaly období kolem věku 15 let, nejsou dosupné. O to větší opatrnost bych doporučovala, čím dříve člověk s jakoukouli drogou začíná, tím horší to může mít dopady.
Stačí to alespoň takto? Kdybyste potřeboval, neváhejte znovu napsat.
S pozdravem,
Gabriela Minařík.