Otekla pulka obliceje
Helena
Dobrý den, uz nekolik let se mi stava, ze pokazde kdyz uziju pervitin, snupanim, do druheho dne mi otece pulka obliceje, nevite co by to mohlo byt? Trva nekolik dní nez se to srovna,rekla bych ze odlisnou pulku obličeje mam uz porad, ale ne tak hodne viditelnou, tak jako po uziti. Nevim jakeho lékaře navstivit, jestli zubare, nebo krční.. Děkuji za odpověď

Odpověděl: Markéta Kordová
Heleno, dobrý den.
Zdravotní komplikace se opravdu velmi špatně hodnotí přes internet. Odkud jste? Pokud jste z Prahy, můžete zajít do našeho Káčka (pracuje tam i zdravotní personál) a zkonzultovat co by bylo vhodné, jakého specialistu navštívit (bezplatně, nezávazně).
http://www.sananim.cz/kontaktni-centrum-(kc).html
V případě, že nejste z Prahy, můžete se mrknout do databáze kontaktů zde: www.drogy-info.cz - v rubrice Mapa pomoci, zadat - kraj, okres, město a druh (v tomto případě Kontaktní centrum).
Každý kdo K-centrum navštíví, má právo rozhodnout se pro abstinenci, nebo pro život s drogou. I když neabstinuje, je možné mu nabídnout určité formy péče. Myslím, že tím nemůžete nic ztratit.
S pozdravem, MK