Neresitelne zdravotni problemy.
crystalmeth2
Zdravim.Od 16 jsem denne uzival canabis,extaze,ketamin,opium ruzne klepky.atd vymecne lsd.Toto obdobo trvalo cca 4 roky. Pote jsem dva roky normalne funguval a jedneho dne jsem dostal v UK stav slabosti podobny chripce a prestal jsem chodit do prace a jak se cas vlekl zdravi se zhorsovalo a dnes je to uz cca 12 let a ja nejsem schopen vubec niceho.Denne se citim jak kdybych trpel silnou anginou a horeckamy bolesti nesnesitelne pri premahani se bolesti zvysuji a pak dochazi k migrenam a ty jsou tak nesnesitelne ze dostavam silne agrese. Doporucte mi prosim co stim. Tri roky sem vzdy cisty ale pak je to horsi a horsi a resim to pervitinem proti sve vuli nebavi me to. Uvazuji o sebevrazde a nerozmlouvejte mi to.Z laskou a pranim pekneho dne .
Crystalmeth. Ps: Lekari mi prakticky neudelalizadne specialni vysetreni.

Odpověděl: Veronika Pavlíková
Dobrý den,
v první řadě je potřeba udělat kompletní tělesné vyšetření. Príčin může být mnoho a vůbec to nemusí souviset s drogama. Je nutné vyloučit tělesnou příčinu, infekční nemoci, nádorové onemocnění, neurologickou příčinu atd. Pokud se tělesná příčina vyloučí, až pak přichází na řadu psychiatrie, kde se může jednat o psychosomatiku, depresi, nebo probíhající abusus. Momentálně Vám nedokážu poradit nic jiné, než to, abyste se zastavil u praktického lékaře, popsal mu svoje potíže a abyste společně naplánovali všechna potřebná vyšetření u specialistů.
Hodně sil přeju, s pozdravem
VP