Jídlo
Kid
Dobrý den
Nemám problém s užíváním pervitinu.Beru už dlouho,ale od poslední dávky si dávám vždy cca 2 měsíce pauzu.Jsem muzikant,takže si jenom v podstatě okorenim život.Na dojezd jsem si zvykl,ale potřeboval bych poradit jestli vůbec jde nějaké jídlo do see nacpat.Jsem aktivní sportovec a strava je pro mne dulezita,takže stručně.Jde nějaké jídlo do sebe dostat nebo je lepší se na pervitin úplně vykašlat??Děkuji za odpověď.

Odpověděl: Markéta Kordová
Kide, dobrý den.
Ptáte se, zda se na pervitin nevykašlat. Jelikož jeho užívání (stejně jako užívání ostatních drog) sebou nese vždy rozsáhlou škálu rizik (od zdravotních, přes sociální až po právní) bylo by fajn, kdyby se Vám to podařilo. Už s ohledem na to, že jste sportovec, kdy předpokládám, že zdraví je pro Vás asi důležité (když opomenu ta ostatní rizika - co jdou ruku v ruce).
Máte dojem, že byste to zvládnul?
Klidně se můžete více rozepsat (lze využít i skrytá poznámka co není součástí veřejné části webu). Nebo Vám můžeme doporučit nějaké zařízení, kde byste si v osobním kontaktu mohl o všem, co potřebujete nezávazně a možno i anonymně popovídal (?). Pokud budete mít zájem, tak prosím upřesněte, jaká větší města máte v dobré dostupnosti.
Mějte se zatím fajn, v případě potřeby se ještě ozvěte.
S pozdravem, MK