Pepo - Odpověď
Slunicko
K cichaní mě táhl smutek jedine kdyz jsem si cichla citila jsem se lepe :( Jsem ráda za to co se mi stalo ( zápal plic ) Nevedela jsem jak přestat ted kdyz na podpalovac zacnu myslet okamzite se mi vybavi ta hrozna bolest zapalu a hned vidim velky napis s vykricnikem nesmis!!! Ted dokazu kolem krbu i projít a necichnout si :) Jsem ráda že to zvládám :) Jsem na sebe hrdá :) Maminka je tu vzdycky pro mě ale já to zvladla sama :) Děkuji vám moc za vasi odpoved :) PS : nebojte se už neuklouznu na to jsem až moc silná a mám velkou vůli :)

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás, Sluníčko,
vypadá to, že máte sama ze sebe skutečně radost, a taky máte dobrý důvod! Vypadá to, že už se teď několik týdnů držíte! Gratuluju a moc vám to přeju!
A kdyby jste přeci jenom uklouzla (stává se to, ale nemusí) neberte to jako výmluvu, proč do toho znovu spadnout. Stát se to může, ale to neznamená, že všechno, co jste do té doby dokázala, bylo k ničemu.
Držím palce a přeji jen vše dobré. A kdybyste potřebovala, nebojte se znovu ozvat.
Zdraví,
Gabriela Minařík.