pracovnelekarska prohlidka
beast
Dobry den,po delsi dobe jsem poslednich 6 dnu vcetne dneska(ctvrtek) snupal pervitin(nikdy jsem ho neuzival nitrozilne!).Dozvedel jsem se ze musim na pracovnelekarskou prohlidku v pondeli-delam na vlacich kuchare tzn.ze potrebuji potvrzeni ke vstupu do kolejiste apod.Kdyz by byl soucasti test na drogy v moci predpokladate ze bude ci nebude pozitivni a mohu to nejak ovlivnit-treba nadmernym pitim atd.?Dekuji za Vasi odpoved a prijemny den.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
K dispozici máme orientační údaje poskytnuté ústřední toxikologickou laboratoří:
Pervitin:
detekce moč = 3 až 21 dní (při ,,občasné" konzumaci cca do týdne)
detekce krev = 1 až 3 dny
detekce sliny = totožná jako u krve
Berte, ale v potaz, že toto jsou pouze orientační údaje. Vždy záleží na několika dalších aspektech:
1. na intenzitě předešlé konzumace
2. na kvalitě drogy
3. na organismu, jak dalece je schopen se s procesem odbourávání toxických látek z těla vypořádat
Neumím odhadnout, jak na tom budete v pondělí. Jde o velmi individuální záležitosti a nelze přesně určit, kdo a kdy bude již beze stop užití. Pitným režimem (nealko) nic nezkazíte, ale žádné podstatné zázraky nečekejte, především je třeba abstinenci udržet.
Můžete si na své náklady zakoupit volně prodejný test (amfetamin/test na moč), v lékárnách jsou běžně k dispozici a v neděli se otestovat (použití testu je snadné, vše je podrobně popsáno v příbalovém letáku). Alespoň uvidíte, jak na tom jste.
Mějte se zatím hezky.
S pozdravem, MK