Loveyousekks
Love
Chci se zeptat jestli má pervitin vliv na stopoření, ejakulaci a velikost penisu a u žen vliv na orgasmus nebo jeho dosažení. Ptám se spíše všeobecné. Diky

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
díky za důvěru. Účinky pervitinu, tělesné reakce, tím spíše, pokud jde o sex a jeho prožívání, se u jednotlivců velmi liší.
Zatímco někdo po užití metamfetaminu ztrácí o sex zájem, není schopen erekce, ani vyvrcholení, u jiného se intoxikace projeví zvýšením sexuální touhy, někdy až ke ztrátě kontroly.
Častým jevem bývá, že oddaluje orgasmus. U žen až tak, že ho nejsou schopny dosáhnout vůbec, u mužů častěji tak, že sex promění v úporný maratón. Při ztopoření pervitin žádný vliv na velikost penisu nemá. V "klidovém stavu" se někdy až absurdně zmenší.
Ve výsledku, má li někdo potíž dosáhnout orgasmu, pak mu určitě pervitin nepomůže, naopak, bez ohledu na to, jestli jde o muže, či ženu. Mužům, kteří mají potíže s předčasnou ejakulací, může vliv pervitinu ejakulaci oddálit, ale má to, podobně, jako všechny "hrátky s čertem", mimořádná rizika.
Krom toho, že člověk pod vlivem ztrácí zábrany, přestane brát ohled na bezpečí a zdraví svoje i partnerky, s rizikem přenosu nakažlivých nemocí, nejrůznějších poranění a dalších komplikací, běží s otevřenou náručí nejen závislosti na pervitinu, jako takovém, ale i na "drogové, "pervitinové erotice".
Ta mívá za následek, že po různě dlouhém čase, není člověk schopen sexu bez drog. U mužů se doba do ejakulace časem radikálně zkrátí, s pervitinem, i bez. Finálně nemusí být člověk schopen sexu, kromě autoerotiky, ani s drogou, ani bez ní.
Co bývá na podobných příbězích nejsmutnější, je ztráta schopnosti milovat. Sex na drogách, s pervitinem velmi výrazně a brzy, obrušuje city. Z partnerky, partnera, nebo kohokoli, se stává pouze sexuální objekt, se kterým nepotřebuje, a později ani neumí, sdílet blízkost, city, něhu. V důsledku zůstává člověk sám a parnerkou je pouze droga, tedy pokud ji má...
Píšete, že se ptáte spíše všeobecně, já zacílím na Vás. Nezkoušejte to, daň je obrovská.
Pár užitečných odkazů:
http://www.vice.com/cs/read/sex-na-drogach
http://drogy.org/index.php/pervitin/pervitin-a-sex
http://www.drogmem.cz/sub/memy/sex-na-ilegalnich-drogach/
http://www.predcasna-ejakulace.cz/drogy-ovlivnuji-delku-sexu/
http://www.adiktologie.cz/cz/articles/detail/69/58/Sex-na-drogach
http://www.edekontaminace.cz/clanek/1/418/sexualita-a-drogy.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/6/57/muzi-zeny-drogy-a-sex.html
http://edekontaminace.cz/clanek/1/190/o-sexualnim-zivote-na-jehle.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/6/115/dekontaminace-i_2010-sex.html
http://edekontaminace.cz/clanek/2/191/mene-zname-kousky-chlamydie-a-genitalni-opar.html
http://docplayer.cz/996226-Sexualita-drogy-sbornik-odborne-konference-praha-31-brezna-1-dubna-2011.html
Stačí takto?
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe opatrný,
Amrit Sen.