alkohol
ivet
Dobrý den,potřebovala bych poradit,jak a kam se mám obrátit,když můj táta je alkoholik,ničí rodinu a mamku skoro zabil,ne ze by jí ublížil fyzicky,nervově a i rodině,kam se můžu obrátit pro pomoc když jsem dcera,a táta samozřejmě popírá alkohol,co s tím můžu dělat prosím,děkuju za odpověď.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
můžete se obrátit na kteroukoliv organizaci, která pomáhám rodinám uživatelů návykových látek. Většinou každá, která pomáhá samotným uživatelům, nabízí nějaké služby i pro jejich blízké.
Pokud byste měla zájem, můžeme se domluvit na konzultaci v pražské Poradně pro rodiče, která funguje bezplatně, a když budete chtít, pak i anonymně. Více o našem zařízení najdete na http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html. Je možné objednat se telefonicky, mailem, nebo přímo zde prostřednictvím poradny, když napíšete, jaké jsou Vaše časové možnosti.
Pokud je to pro Vás daleko a nevíte, kam se obrátit u Vás v okolí, napište prosím nejbližší město, kontakt Vám ráda zašlu.
S pozdravem
Jana Žáková (Justinová)