test na thc
cnli
dá se v lékárně koupit test moči na přítomnost thc? popřípadě mohu si u doktora nechat odebrat krev/moč a zjistit to? Popř. nějaký tip před testem u policie... Předem díky

Odpověděl: Jakub Chudomel
Dobrý den,
díky za dotaz.
Tzv. screeningový test v dobře zásobené lékárně koupíte. Můžete jednodruhový, zaměřený na detekci THC, nebo vícedruhový, který je zaměřen na detekci metabolitů více druhů drog. Nenajdete li ho v lékárně, každopádně takový test pořídíte přes internet. Spolehlivost takových testů je však omezená. Výsledky jsou pouze orientační.
Jediné průkazné vyšetření je schopna udělat ze vzorku moči či krve akreditovaná toxikologická laboratoř, na kterou se můžete obrátit i jako samoplátce.
V Praze nejlépe zde: http://www.vfn.cz/pracoviste/kliniky-a-oddeleni/ustav-soudniho-lekarstvi-a-toxikologie/.
Podrobně se testováním na návykové látky zabývá text z naší poradně zde: http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke/testovani-na-pritomnost-drog.html
Tip, bohužel žádný nemám. Dokud je užívání (obstarávání si) THC na hraně legality, není dobré mít pozitivní test, ucházím li se o práci ve státních službách.
Hodně štěstí J.Chudomel