thc testy
Petr
Dobrý den hulil sem asi pul roku celkem aktivne dneska to je 21 dní co sem nic nehulil delal sem si močoví test a byl pozitivní a 6.6. du na testy k vojakum bude už negativní ? díky za odpoved

Odpověděl: Jakub Chudomel
Dobrý den Petře,
díky za dotaz.
Detekci metabilitů THC v moči ovlivňuje více faktorů. Rozhodující bývá délka a frekvence užívání, ale také individuální nastavení metabolického systému, včetně věku, výšky a váhy, apod.
Obecně vzato by screeningocé testy měly být u občasného uživatele za 14 dní od poslendího užití čisté, u dlouhodobého zhruba do 30 dní, ale již jsem opakovaně viděl pozitivitu testu i po delší době.
Nicméně screenigové testování z moči či slin je čistě orientační. Například jako důkaz u soudu neobstojí. K tomu jsou třeba chromatografické testy ze vzorku moči či krve, případně specifické testování z vlasů či ochlupení.
S pozdravem J.Chudomel