Synovec
Romana
Prosím o radu synovec se mi nezdá zda se mi že má halucinace říká že ho někdo pronásleduje, telefon že má napichnuty slyší hlasy přesně nám řekne co slyší. Děkuji za odpověď Romana xxxxxxxxx

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
vzhledem k tomu, že píšete na naši poradnu, předpokládám, že synovce podezříváte z užívání nějakých drog. Některé drogy opravdu mohou způsobit podobné potíže, jako jsou halucinace, stihomamy apod. Stejně tak se ale může jednat o projev nějakého duševního onemocnění a nemusí to mít s drogami vůbec nic společného. Vede Vás něco jiného k doměnce, že užívá nějaké drogy?
V každém případě je na místě sledovat jeho stav a pokud možno co nejdříve ho kontaktovat s nějakým psychiatrem (nebo to s ním zkonzultovat alespoň Vy), aby posoudil, o co se jedná.