Vysazení heroinu
Anonym
Dobrý den, jsem rok závislá na heroinu, pokusila jsem se po několikáté abstinovat a zatím ne nikdo déle než na 4dny. Minulý pátek ráno jsem si dala poslední dávku, cca 0,5g heroinu (poslední dobou jsem se snažila snižovat své dávky na méně než pul g, ale nějaké dny jsem byla schopná si dát bez problémů třeba 1,5g a výš) v pátek večer jsem si vzala 1mg Suboxonu, v soubotu 1mg ráno a 1mg večer, v neděli opět 0.1mg a večer jsem už nebrala nic, v pondělí dopoledne mi bylo dost mizerně, tak jsem si koupila cca 0.3heroin a ,,šlehla si,, ... opět super zjištění, že to bylo úplně zbytečné, že mi bude fajn chvíli a pak jsem zase na začátku svého abstinování.
Včera večer jsem se po osmi měsících napila vodky, dřív jsem pila dost, a v té opilosti, kterou stejně abstak chvilema dost silně přebíjel jsem si ,,šlehla,, pervitin, který jsem neměla rok a půl, je možné, že mi alkohol, nebo pervitin, který vůbec zneužívám trochu pomohl z nejhorších příznaků abstakuy? A také jsem se chtěla zeptat, jak dlouho abstaky caa potrvají, a jestli jsem se vrátila, tím relapsem na úplný začátek abstinování. Děkuji moc předem za odpověď, hezký den...

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Je fajn, že máte snahu se svou závislostí na heroinu něco dělat. Délka trvání abstinenčních příznaků může být různě dlouhá, dle vzniklé tolerance na konzumované látce, její kvalitě a individualitě organismu. Může to být u každého dost jiné. Zpravidla to, ale nebývá otázka jen pár dnů...
Nezlobte se prosím, chápu, že se snažíte, ale dle toho co jste popsala, to vypadá, jako vytloukání klínu klínem - automedikace Subuxonem, opět heroin, vodka, pervitin...
Alkohol ani pervitin není určen pro substituční léčbu, ani jedna tato zmíněná látka nemá natolik velký potenciál, aby pokryla abstinenční příznaky po heroinu. Subuxone je zase potřeba užívat dle doporučení lékaře.
Doporučuji obrátit se na některé ze substitučních center a nechat si pod lékařským dohledem pomoci. Vyhnete se tak zbytečnému utrpení a zbytečným pokusům, která jak sama vidíte, moc nikam nevedou. Být součástí substitučního programu je také o stabilizaci v psychické a sociální rovině, mohlo by se Vám pak lépe fungovat v běžných záležitostech, co Vás čekají.
Pokud jste z Prahy, můžete se obrátit přímo naše zařízení, které se tímto zabývá, kontakt + další info v přiložených odkazech.
CADAS sídlí na dvou adresách, ve dvou ambulancích. Při objednání je třeba se kolegů zeptat, na kterou z nich máte přijít.
Specializované ambulantní služby CADAS, SANANIM
Žitná 51
Praha 1
(mapa)
GSM: +420 603 831 815
Spálená 12
Praha 1
(nedaleko stanice metra B Národní třída; 1. patro budovy Studentského zdravotního ústavu - mapa)
Telefon: +420 222 924 245
GSM: +420 702 036 240
Email: cadas@sananim.cz
Další info:
http://www.sananim.cz/specializovane-ambulantni-sluzby-cadas/poslani.html
http://www.sananim.cz/specializovane-ambulantni-sluzby-cadas/nase-cile.html
http://www.sananim.cz/specializovane-ambulantni-sluzby-cadas/komu-je-cadas-urcen.html
http://www.sananim.cz/specializovane-ambulantni-sluzby-cadas/co-nabizime.html
http://www.sananim.cz/specializovane-ambulantni-sluzby-cadas/principy-prace.html
http://www.sananim.cz/specializovane-ambulantni-sluzby-cadas/prijem-klientu.html
http://www.sananim.cz/specializovane-ambulantni-sluzby-cadas/ceny-sluzeb.html
Mrkněte na to, pokud se budete potřebovat ještě na něco doptat, neváhejte se ještě ozvat.
Přeji dostatek sil a motivace!
S pozdravem, MK