Sestra 40-těžká závislost pervitin a automaty
Ivana
Děkuji Vám za odpověď. Prohlédla jsem si doporučené weby, ale my jsme z druhého konce republiky, konkrétně z Plzně. Nedokáži popsat svoji sestru v několika řádcích. Ale teď vím, že bude věřit víc lidem cizím, než např. mně, nebo psychiatrovi. Potřebovala bych pomoc podobnou lidem v komunitě. S tou jedinou máme jako rodina dobrou zkušenost. Díky komunitě dokázala moje sestra asi 5 let abstinovat. Ale nevím, kde někoho najít ... Děkuji za Váš čas s odpovědí.

Odpověděl: Amrit Sen
Opět zdravím, díky za důvěru.
Poděkování si velmi vážíme, je pro nás vzpruhou do další práce.
Pokud by měla sestra zájem o léčbu v terapeutické komunitě, bylo by výhodnější, kdyby byla co nejdál od jejího drogového světa, přátel užívajících drogy a distributorských kontaktů. Jak jste situaci v přechozím dotazu popisovala, sestra nejspíš, pro tento čas, zájem o léčbu nemá.
Pomoc a podporu potřebujete v tuto chvíli především Vy. Doporučuji Vám spojit se s odborníky, na které posílám kontakty, domluvit si termín schůzky a situaci konzultovat:
AT ambulance
Alej Svobody 80
320 23 Plzeň
Telefon: +420 377 103 101
Web: https://www.psychiatrie-ambulance.cz/
Kontaktní centrum CPPT
Havířská 11
301 00 Plzeň
Telefon: +420 377 421 374
Mobil: +420 731 522 288
E-mail: kcentrum@cppt.cz
Web: http://www.cppt.cz/nase-zarizeni/k-centrum
Teen Challenge Plzeň
Husova 14
301 00 Plzeň
Telefon: +420 733 788 788
E-mail: office@tycko.cz
Web: http://www.teenchallenge.cz/
Přeji Vám, sestře i celé rodině, hodně štěstí.
Držím palce, Amrit Sen.