Info
Kennyxd
Dobrý deň,
Spolu s priateľkou sme si kúpili prípravok na chudnutie. Keď nám to prišlo zistili sme že to obsahuje látku DMAA.
Prešiel som si nejaké články o tejto látke.
Moja otázka, keďže sme obaja zamestnaný a je u nás 0 prítomnosť drog a pod. Keďže som som sa dočítal, že sa to vyrába ako pervitín. Teda z tej istej látky/rastliny
Je možné aby táto látka nejako ovplyvnila testy? Kde by mohol byť niekto z nás pozitívny na drogy?.
Ďakujem za odpoveď,

Odpověděl: Amrit Sen
Kennyxd, zdravím Vás,
díky za důvěru. Odpusťte, ale návodným odpovědím na dotazy tohoto typu se vyhýbáme. Náplní poradny a naší práce je především pomoc lidem v úzkých, kteří z nejrůznějších důvodů, v souvislosti s užíváním drog, trpí. Často jde o život.
Podobné dotazy můžete pokládat a sdílet na internetových fórech drogových uživatelů, sympatizantů, expirementátorů a nadšenců. Je jich na síti víc, než dost...
Pokud byste byli testováni k detekci drog, pak vám samozřejmě pozitivní výsledek vyjít může.
Záleželo by na typu testu, době, kdy jste před testováním naposledy užili, ale také na množství DMAA a frekvenci užívání, v neposlední řadě na metabolismu každého z vás.
Co dodat? Snad jen, že výroba DMAA probíhá úplně jinak a z jiných látek, než pervitin.
K tématu:
http://www.foractiv.cz/fda-zakazala-geranium-13-dimethylamylamin-pro-vysoka-zdravotni-rizika/t-370/
https://aktin.cz/1701-konec-klasickym-no-ckum
https://www.sportujeme.sk/co-je-dmaa/
Stačín takto?
Buďte na sebe opatrní, jedná se o rizikovou látku.
Přeji Vám vše dobré, Amrit Sen.