pritelkyne na metamfetaminu
Adam
Dobry den, uz je to asi 3 roky co vim ze pritekyne snupe pervitin. Nachazel jsem doma zbytky na skrini, pylicky se zbytky ve wc, pouzita brcka, nasel jsem drogy i primo u ni nebo zahozene za skrini a podobne. Ztraceli se mi penize (jedna se uz o desitky tisic korun) a nebo veci ktere se daji zpenezit. K jakekoliv debate je negativni s tim ze nic nebere. Kolikrat mi rikala at koupim test, kdyz se tak stalo tak ho odmitla. Dnes jsem udelal test z jejiho kapesniku a vysel pozitivni na Meth. Mame spolu 4 letou dceru o kterou se vyborne stara (je s ni od narozeni doma a ma tedy hodne volneho casu) zijeme ve spolecne domacnosti. Nemohu na ukor ditete prece vztah ukoncit. Nevim co mam delat. Nechce to resit a nepripousti ze by vubec kdy neco brala. Muzete mi prosim poradit uz vazne nevim jak dal. Trva to asi 3 roky kdy to na zacatku jeste prolozila nekolika mesici na subaci, Dekuji za radu

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
v momentě, kdy je v celé situaci zavzaté i malé dítě, je třeba každý krok dvojnásob zvážit. Proto bych rozhodně doporučovala probrat vše osobně, při návštěvě některého z center pro rodiny uživatelů. Velkou otázkou například je, nakolik se přítelkyně opravdu výborně může starat o dceru, když je pod vlivem drogy, která velmi výrazně chování jedince mění...?
Pokud by pro Vás byla dostupná Praha, můžu Vám nabídnout konzultaci v naší Poradně pro rodiče (a partnery a blízké), v Žitné ul. na Praze 1. Je třeba se jen objednat na tel. 739 268 527. Případně Vám mohu poslat kontakt na Vám bližší zařízení.
S pozdravem
Jana Žáková (Justinová)