Pervitin
Pawlinka
Mám obavy, že můj manžel bere pervitin.Nasla jsem stříkačku, tvrdil, že není jeho, mam za sebou obdobi strašnych hadek kdy se přiznal, že občas snupnul. Ale prý ne fetuje a nehodlá se o tom vůbec bavit. Několik týdnů už jsme v pohodě, on marodi a porad jen polehaval. Včera mu přišla podpora a celý den něco dělal, celou noc nespal a od včera nic nejedl.Je na me hodny, žádné jiné příznaky nemá. Hrozne se bojim, máme 2 děti.Porad ho kontroluji a už z toho bláznim. PROSÍM CO NÁM DĚLAT. Rozvedla bych se, ale máme pul roku hypotéku. Děkuji.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
chápu, že takové zjištění a všechny obavy a fantazie s tím spojené, Vám muselo obrátit život na ruby. Člověk je pak obvykle úplně paralyzovaný strachem a není schopen domyslet všechny důsledky určitých činů. V takové situaci je rozhodně dobré vše probrat s někým nezávislým, kdo se v problematice orientuje. Mohla byste rozvážit všechny možné varianty, které se nabízí, doplnit si informace, které potřebujete, v podstatě se nadechnout před dalšími kroky.
Pokud byste měla zájem, můžeme se domluvit na konzultaci v pražské Poradně pro rodiče, která funguje bezplatně, a když budete chtít, pak i anonymně. Více o našem zařízení najdete na http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html. Je možné objednat se telefonicky, mailem, nebo přímo zde prostřednictvím poradny, když napíšete, jaké jsou Vaše časové možnosti.
Pokud je to pro Vás daleko a nevíte, kam se obrátit u Vás v okolí, napište prosím nejbližší město, kontakt Vám ráda zašlu.
S pozdravem
Jana Žáková (Justinová)