závislost na pervitinu-heroinu?
zdena
kamarádčina dcera je drogově závislá. po dlouhé době si kamarádka přiznala, že situaci nezvládne, je vyčerpaná psychicky i finančně a hledá pomoc - léčebnu nejraději v Brně nebo blízkém okolí. na krizovém centru v Bohunicích je prý nepřijali. Prosím, můžete mi poradit? existuje nějaká možnost umístění v PL Černovice?
Snad prý je některá substituční léčba i hrazená? Moc děkuji

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
nepíšete mnoho informací, například tu zásadní, jestli dcera o léčbu projevila zájem. Také kolik je jí let, o jakou léčbu by mělo jít - zda vedenou k abstinenci nebo substituční. To všechno jsou poměrně zásadní otázky, na nich pak závisí, kam slečnu nejlépe odeslat.
Doporučovala bych, aby se kamarádka obrátila na sdružení Podané ruce, konkrétně Odborné sociální poradenství v Brně (http://www.podaneruce.cz/programy-a-pece/primarni-prevence/socialni-poradenstvi-brno/). Tam bude moct celou situaci probrat podrobně a společně s odborníkem najít i nejlepší vhodnou variantu pro sebe i svou dceru.
Pokud by tento kontakt z nějakého důvodu nevyhovoval, dejte prosím vědět, budeme hledat dál.