Kokain na penis
přejeťák
Dobrej, od kámoše jsem dostal dobrý zboží kokainu. Prej si ho mám dát na penis a se svou holkou mít sex.
Jak jsem to udělal měl jsem erekci asi 4 hodiny a mé přítelkyni po té nebylo dobře. Několik dní ji trápil výtok. Může to mít nějaký vliv na antikoncepci a může tento způsob užití poškodit muj penis?

Odpověděl: Amrit Sen
Přejeťáku, zdravím Vás.
Díky za důvěru a otevřenost. Jak známo, kokain aplikovaný na penis, přímý vliv na erekci nemá. Co je však jisté, že coby lokální anestetikum, čili místní "znecitlivovač", může u muže oddálit orgasmus. Bohužel, pokud je takto použit bez kondomu, znecitliví i ženské pohlavní orgány, případně celou pánevní oblast. Takže žena ze sexu, kromě podivných pocitů, nemá nic, s nulovou šancí na orgasmus.
To však není zdaleka to nejhorší. Zásadní je skutečnost, že tak partnerku intoxikujete a riskujete její vážné zdravotní i psychické komplikace.
Kokain by při popsaném způsobu na partnerku účinkoval daleko více, než na Vás. Pokud byste partnerku intoxikoval bez jejího vědomí a souhlasu, dopustil byste se bezohledného protiprávního jednání, s možným trestním postihem, až na několik let nepodmíněně.
I ten "nejlepší" kokain distribuovaný u nás, je díky vysoké ceně daleko více ředěn, než většina ostatních drog. A to vším možným, často i nebezpečnými látkami. S tím může souviset partnerčin následný výtok. Není se co divit, že bylo partnerce zle. Jak situaci popisujete, mohl jste partnerku předávkovat, nebo otrávit.
Každý člověk je originál a může na drogy reagovat různě, také následné dopady se mohou u jednotlivců lišit. Kokain, tím spíš s příměsemi, dokáže podráždit jak pokožku, tak sliznice, nic nového pod sluncem. Takže odpověď na to, jestli takto aplikovaná droga, může Vašemu penisu uškodit zní, ano, může.
Dalším závažným rizikem je možnost vzniku trýznivé psychické závislosti, a to i velmi brzy.
Na nežádoucí interakci s antikoncepcí Vám nedokážu odpovědět, nepíšete o ní nic bližšího, vyloučit ji nelze.
Vrátím se na začátek. Nejsem si totiž jist, jestli nás trochu netáháte za nos. Pokud ne, omlouvám se. Pokud ano, vězte, že náplní naší poradny je především pomoc lidem v úzkých, často jde o život. Ubíral byste tak čas a prostor lidem, kteří mají skutečná trápení.
Buďte tedy na sebe opatrný a k lidem ohleduplný.
Amrit Sen.