drogy
monika
Dobrý den,
mám kamarádku a ráda by jsem ji pomohla.
Má syna který začal mít problém ve škole ,nedokončil učňák,nemá o nic zájem.
Našla u něj v sáček s bílým práškem a trávu.
Při hádce napadl ji i jeho otce.byl odvezen do Bohnic, ale kamarádka jej tam, nenechala.Tento týden mu bude 18let. no a při další hádce mu vzala klíče. Myslím, že je důležité ,aby věděla jak se má zachovat v určitých situacích/vzít,nevzít,zaplatit tel. čine,udělat oslavu narozenin a další../ Myslíte, že by bylo možné si dohodnout schůzku.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
určitě je dobrý nápad, aby kamarádka zašla osobně do některého z center, která nabízí pomoc pro rodiny uživatelů drog. Tam se bude moct lépe vyznat v celé situaci a snad společně najít i cestu, jak ji řešit, i když to asi nebude jednoduché ani rychlé.
Pokud bys měla zájem, můžeme se domluvit na konzultaci v pražské Poradně pro rodiče, která funguje bezplatně, a když budete chtít, pak i anonymně. Více o našem zařízení najdete na http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html. Je možné objednat se telefonicky, mailem, nebo přímo zde prostřednictvím poradny, když napíšete, jaké jsou Vaše časové možnosti.
Pokud je to pro ni daleko a nevíte, kam se obrátit u Vás v okolí, napište prosím nejbližší město, kontakt Vám ráda zašlu.
S pozdravem
Jana Žáková (Justinová)