piko,trava
rejsek
dobrý den, je mi 23 let a mám každý den přístup k perníku aj trávě. Chci s tím seknout a pokoušel jsem se to už několikrát ale vždy to dopadlo stejně, prosím nějaké tipy ? triky ? děkuji.

Odpověděl: Amrit Sen
Rejsku, zdravím Vás.
Díky za důvěru, dobře, že píšete. Chápu Vaši bezmoc, možná i pocity bezradnosti, či marnosti. Důležité je, že jste si problém připustil, a že, usuzuji podle zmínky ve skryté poznámce, jste schopen sebereflexe, mít náhled.
Tipů je mnoho, triky žádné. Vystoupit z bludného kruhu, znamená změnit životní styl. Chce to soustředěné úsilí a kus poctivé práce na sobě. Lepší, než sedmimílový krok, je sled, třeba i malých krůčků...
Tím prvním by mohl být kontakt s odbornou podporou. Doporučuji Vám telefonicky si sjednat termín schůzky, s pracovníkem nejbližší bezplatné anonymní služby, která pracuje s uživateli návykových látek.
Při osobním, zcela nezávazném pohovoru, Vám zkušený odborník doporučí konkrétní kroky, jak ji řešit. Co můžete pro sebe udělat, abyste dokázal vykročit šťastnějším směrem. Také, jakým chybám se vyhnout, co vše je třeba, abyste byl schopen zdržovat se drog.
Nikdo Vás nebude k ničemu přemlouvat, natož do čehokoli nutit. Získáte poochopení, přijetí, podporu a pomoc. Nikdo Vás nebude soudit, ani se dívat skrz prsty. Naopak ocení, že jste dokázal sám přijít. Můžete si sjednat pravidelnější konzultace, abyste byl pevnější v kramflecích a věděl, jak reagovat v situacích, které přinese čas, případně, projevíte li zájem, Vás může pracovník seznámit s terapeutickými možnosti a různými typy léčby.
Jsme v dlouhodobém kontaktu s mnoha lidmi, s podobným příběhem, kdy na počátku změny byl právě osobní kontakt s odbornou službou. Dnes žijí spokojený život, v kvalitních partnerských, rodinných, přátelských i pracovních vztazích, s okolím i sebou samými.
Seberte všechnu kuráž a udělejte ten krok, nemáte co ztratit.
Kontakt:
Kontaktní centrum Renarkon
Vedoucí: Bc. Beáta Oravcová
Zengrova 69
703 00 Ostrava - Vítkovice
Telefon: +420b 595 627 005
Mobil: +420 602 670 789
E-mail: kcova@renarkon.cz
Web: http://www.renarkon.cz/
Provozní doba: pondělí až pátek: 9.00 - 12.00, 13.00 - 16.00 hod.
Budeme rádi, když se ozvete a dáte vědět, jak si stojíte, jak se Vaše situace vyvíjí, jestli Vám byla odpověď užitečná.
Držím palce, hodně štěstí!
Amrit Sen.