Thc
Martin
Dobrý den,potreboval bych od Vás možná menší povzbuzení, uklidnění. 27.4. Jdu na zdravotní vyšetření do vojenské nemocnice Olomouc, budou mi dělat testy z moči a krve. Davam si na vše pozor od THC jsem čistý cca 4 měsíce. Bohužel teď v pátek 21. jsem nevědomky potáhl z jointu ktery měl filtr skoro jsem to ani nešlukl hned jsem to vyfoukl, pozoroval jsem se neměl jsem ani žádnou změnu stavu. Ráno jsem si preventivně udělat test na THC v moči a byly negativní. Je možné že by mi v tech laboratorních testech neco našli? Jsem z toho docela nervózní na přijetí mi záleží. Děkuji za odpověď. Martin

Odpověděl: Amrit Sen
Martine, zdravím Vás.
Díky za důvěru. S největší pravděpodobností by měl i test 27.4., tedy s dalším časovým odstupem, vyjít negativně.
Rádi bychom Vás povzbudili, nejraději však tomu, abyste byl na sebe opatrný a s drogami si nezahrával. Nejlépe se jim nadobro vyhnul, ale to už bychom si nejspíš, chápeme, přáli přilíš.
Připojuji info o detekovatelnosti THC:
Přítomnost drog se většinou, v závislosti na druhu testu, ale zejména na frekvenci užívání, množství a kvalitě drogy, také na metabolismu každého testovaného, detekuje zhruba v těchto časových úsecích:
Marihuana (THC)
- detekce z moči 1 - 30 dní, výjimečně déle, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do 14 dní
- detekce z krve do 14 dní, při občasném užívání se testy negativizují cca do 10 dní
Doba, po kterou lze vTHC zjistit ze slin a potu je obdobná jako u testů ze vzorku krve.
Nemusíte odpovídat, ale zajímalo by mě, z jakého důvodu se podrobujete testům. Z dotazu, při troše fantazie, vyplývá, že snad může jít o součást vstupní prohlídky pro zaměstnavatele, což není úplně běžné a obvyklé.
Kdykoli napište, přeji Vám vše dobré,
Amrit Sen.