štíty.
Chtz
Dobrý den, prosím moc by mně zajímalo kolik ml pervitinu a emka v sobě obsahuje \'Dablovaný Modrý Štít\'
Nebo nevím jak se to nazývá, takhle to znám já.

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
díky za důvěru. Nezlobte se, ale na podobný dotaz Vám může vyčerpávajícím způsobem odpovědět pouze výsledek specializovaného laboratorního testu na detekci omamných, ale i dalších látek, spektrální analýza na přístroji, kterému se říká chromatograf, v Ústavu soudního lékařství v Praze, případně na dalších pracovištích.
Tam můžete látku odnést a nechat "otestovat". Předesílám, že test je poměrně nákladný, řádově v tisících korun.
Můžete se dozvědět, jaké všechny, v jakém množství a poměru, nebo jestli vůbec, uvedené látky Vámi uvedená "věc", konkrétní "předmět", obsahuje.
Ani následný výsledek není možné zobecnit. Poměry, množství drog a dalších látek, byť mají stejný "dealerský" název, se mohou, a většinou tomu tak je, kus od kusu, lišit.
Kontakty:
Ústav soudního lékařství a toxikologie
Ke Karlovu 2
128 08 Praha 2
Telefony:
Sekretariát: +420 224 967 190
Doc. Balíková: +420 224 967 181, +420 224 967 180
Toxikologická laboratorní služba: +420 224 911 267
(24 hod nepřetržitě pro vitální indikace akutních intoxikací)
Web: http://soudni.lf1.cuni.cz/ustav-soudniho-lekarstvi-a-toxikologie-1-lf-uk-a-vfn
Toxikologické informační středisko
Klinika pracovního lékařství VFN a 1. LF UK
Na Bojišti 1
120 00 Praha 2
Telefon: +420 224 919 293
+420 224 915 402
Stačí takto? Proč se vlastně ptáte, můžete napsat více?
Děkuji, přeji vše dobré, buďte na sebe opatrná/ý,
Amrit Sen.