kinedryl
Ondra
Dobry den, Prosim VAs o radu, moje pritelkyne prodelava odvykaci kuru z opiatu (subutex,buprenorfin atd...)
Behem abstinencne pomerne casto zvraci a v podstate vse co sni a vypije jde ven ( coz je asi v tomto pripade normalni) nicmene da se pouzit kinedryl na zklidneni zaludku aby to jidlo aspon chvilinku udrzela ? Popripade co mam delat ? Dekuji s pozdravem Ondra.

Odpověděl: Zbyněk Oktábec
Dobrý den,
pokud Vaše přítelkyně dochází na substituční léčbu, pak není nic jednoduššího, než se s problémy svěřit ošetřujícímu lékaři.
Nikoli, Kinedryl není vhodný - tato léčivá látka je vhodná na léčbu kinetóz, tj. nauzey způsobené pohybem a nelze jej použít v takových případech.
Nepíšete nikterak podrobně jakou má drogovou kariéru Vaše přítelkyně za sebou, nicméně v začátcích buprenorfinové medikace se mohou dostavovat takové obtíže, které popisujete, zvláště pokud má nastavenu dávku medikace příliš vysokou.
Takto jak píšete, mi spíše připadá, že se Vaše přítelkyně pokouší o jakousi domácí léčbu, za pomocí nelegálně získaných substitčních preparátů. Možná, že to tak není, v tom případě se omlouvám, ale pokud je toto pravda, pak prosím, navštivte substituční program, kde se Vaše přítelkyně může léčit legálně a mohou jí pomoci i v případě takovýchto nenadálých situací.
A samozřejmě, pokud je Vaší přítelkyni špatně, neváhejte si zavolat záchranou službu.
S pozdravem
Dr. Zbyněk Oktábec