Léčba alkoholika
Jarik
Dobrý den,
moje partnerka je závislá na alkoholu a já psychicky strádám. Zjistil jsem, že od problému utíkám k alkoholu, což nechci. Rád bych se s někým poradil, jsem z Pardubic.
Prosím o kontakt.
Děkuji.
J

Odpověděl: Jiří Tupý
Dobrý den,
je dobře, že jste napsal. Jste ve velice náročné situaci - když blízký člověk užívá drogy nebo pije alkohol, vybírá si to obvykle svou daň i v jeho okolí. A dalo by se zjednodušeně říci, že čím je nám člověk bojující se závislostí bližší, tím více nás to trápí, bolí a vyčerpává. Proto bude určitě na místě, abyste našel oporu u odborníků, se kterými budete moci problém řešit (ať už půjde primárně o Vaše pití, Vaše psychické strádání, vztah s Vaší partnerkou či vše vyjmenované dohromady).
V Pardubicích se můžete obrátit ambulaci, kterou provozuje Laxus z.ú. Její služby jsou poskytovány zdarma.
Ambulantní centrum Pardubice
Adresa: Jana Palacha 1552, 53002 Pardubice
Telefon: +420 734 316 540
E-mail: ambulance.pardubice@laxus.cz
Web: http://www.laxus.cz/centra/ambulantni-centrum-pardubice/
Provozní doba:
Po - Čt 9:00-16:00
Pá 9:00-14:00
V případě doplňujících dotazů neváhejte znovu napsat. Držíme Vám palce.
S pozdravem
Jiří Tupý