Otazka
Lord of Shadows
Před 20 dny jsem odešel z komunity a nějak mě všechno začíná nudit a štvát myslíte že bych měl kontaktovat doléčovák bojím se abych neztratil důvěru okolí

Odpověděl: Jakub Minařík
Pokud doléčovák svižně nenavštívíte, tak důvěru okolí jistě ztratíte. Existuje totiž proto, aby lidi po léčbě vydrželi abstinovat, ne proto, aby zachraňoval ty co už relapsovali. Doléčování je nástavba léčby a bez něj relapsuje dříve nebo později trofnu si říct většina lidí. Takže ZAVOLEJTE TAM HNED TEĎ, než se někde spaříte. Telefon je 220 803 130 DC SANANIM, Praha). Myslím, že okolí tohle bez větších problémů pochopí. Určitě snáze, než když dorazíte domů sjetej, nebo prodáte video. Je to tak? :-) Držím palce.