omluva
mother fucker
Omlouvám se, vím, že tohle není žádná diskusní linka, že asi bude sloužit jiným účelům. Ale rád se bavim o drogách s lidma, kteří o nich něco ví a mají už třeba něco za sebou. Sám jsem si taky prožil svoje. Vím jak to myslíte, chvilku jsem v tom lítal, takže vím o čem mluvíte. Clovek s tim ale asi uplně nepřestane nikdy, dokud nezmění od základu svůj životní styl. Myslím si že i kdybych se vařit naučil, spadnout do toho podruhé nehodlám. I když je k tomu jen ten pověstný krůček. Pervitin není špatná věc, jen umět s ním zacházet a dostat z něho jen to co chces. Pokud se tohle člověk naučí, nemá s pervitinem problém. Asi takhle to vidím já.

Odpověděl: Martin Hulík
Budete to asi vy, kdo se minule ptal, kterak vyrobit pervitin, že vás za to nebaví tolik utrácet. V tomhle světle mi vaše slova o celkové změně životního stylu připadají nevěrohodná. Doufám, že vás to nepřekvapuje. A ještě jedna věc: jestli máte dojem, že jisté zkušenosti s braním P z vás dělají experta (tak nějak to naznačujete), může to být iluze, která se vám vymstí. Mimochodem, kontrolované užívání pervitinu je z dlouhodobého hlediska nesmysl. Negativa vždycky nakonec převáží a závislost se dostaví spolehlivě.
Pokud stojíte o osobní kontakt, který by vám umožnil lépe se ve vaší situaci zorientovat, napište, odkud přibližně jste a já vám někoho doporučím. Teoretizování má něco do sebe, ale občas se za ním chtě-nechtě ukrývají skutečné problémy. Ty bývají konkrétní a osobní.