od drog čistý
Steha
Dobre ráno, pomoc potřebuji a promluvit si s odborník je muj nynější cíl, za který Vam moc děkuji. Asi se jim tam rozbrecim. Jsem napěchovaný emocemi jako bomba.
Jsem přímo z Pardubic.
Moc děkuji za odpověď. Dotaz můžete zveřejnit, jen ne muj email.

Odpověděl: Markéta Kordová
Opět Vás zdravím.
Jsem ráda, že jste ještě napsal. Email se nezveřejňuje, nebojte. Snažíme se zachovávat anonymitu všech pisatelů, takže pokud se pisatel například podepíše nebo uvede jiné identifikační údaje, tak je mažeme, jinak do dotazů nezasahujeme.
Využití odborné pomoci je rozumné, myslím, že pro sebe v tuto chvíli nemůžete udělat více. Pokud dokážete dát volný průchod emocím, jedině dobře, s tím se v terapii počítá. Uvidíte, že se Vám uleví...
Veškeré kontakty na odborná zařízení naleznete v databázi zde: www.drogy-info.cz
Ve Vašem kraji se můžete například obrátit na kolegy z organizace Laxus, níže kontakt.
Ambulantní centrum Pardubice
J. Palacha 1552
Pardubice
http://mapy.cz/zakladni?x=15.7723651&y=50.0228253&z=16&source=addr&id=8866426
Tel. 466 265 729
Email: ambulance.pardubice@laxus.cz
Telefonicky nebo osobní návštěvou si domluvte individuální schůzku s pracovníky centra.
Provozní doba: PO - ČT - 9.00 - 16.00 hod, PÁ - 9.00 - 14.00 hod.
(konzultace je možné po individuální dohodě sjednávat i na  pozdější hodiny)
Více zde: http://www.laxus.cz/centra/ambulantni-centrum-pardubice/
Mějte se hezky, kdyby něco - pište.
S pozdravem MK