Bílá moc
Léňa
Jsem závislá na pervitinu ale bohužel jsem ještě nedosáhla plnoletosti,takže nechci aby otom ,že to zašlo až k jehlám rodiče věděli.V podstatě už vím že jiné východisko něž léčba neexistuje ale stejně to kvůli 5leté sestře a matce oddaluji.Stejně to jednou praskne protože když beru co 2-3dny DESTILKU...Můj kluk sedí v kriminále za výrobu pervitinu takže jsem tady na to zůstala sama a ani on neví že už si střílím.Jsem z Přerova.Chtěla bych prostě poradit.Taky bych se chtěla zeptat jestli opravdu všechny bývalé smažky které si projdou blázincem jsou navždy blázni?Kolik mi dáváte asi času na to aby bylo ještě cesty zpět?Už to pro mě stejně není ta svoboda a sváteční vec,to už se musím jedine zprasit.Ale potom je to stejně takový peklo."nepamatuji si kdy jsem se naposledy od srdce zasmála,nemám cíl,beru už stejně jen pro ty abstáky abych je přežila.

Odpověděl: Martin Hulík
Je docela slibné, že uvažujete o léčbě. Neřeknu vám, jak dlouho vám bude trvat, než problémy se závislostí překonáte. Ale určitě platí, že čím dřív se začnete léčit, tím lépe pro vás. Pokud vím, tak je v Přerově kontaktní centrum. Bylo by dobré tam zajít a poradit se (předběžně a nezávazně) o možnostech léčby a taky jak zvládnout situaci doma. Máte pravdu, asi to praskne. Možná to bude jiné, když s tím přijdete sama a budete už mít jasno s léčbou, než když uděláte nějaký průšvih a máma se o vašem braní dozví od cizích lidí.
Takže buďte ve spojení s kontaktním centrem, pokuste se zjistit informace o léčbě a s tím souvisí důležitá věc: berte co nejmíň to půjde. Čistou hlavu teď budete potřebovat víc než dřív. Tak hodně odvahy.