dojezdy
speedy
dobry den,chtela bych se zeptat na neco ohledne dojezdu na pervitinu,peri sem mela zatim jen dwakrat,a hned poprwy me asi po osmi hodinach po snupnuti zacalo priserne bolet bricho,a druhej den mi bylo mizerne myslela se si ze to je tim,ze sem moc nepila,ale i podruhy me strasne bolelo bricho a wubec mi bylo mizerne dokonce sem mela pocit ze furt slysim naky zwuky!!pritom najezd byl f poho i nekoilik hodin co sem parila abyla na tom tak to baylo w pohode!!muze to bejt tyk tim ze sem k tomu pila sklenicku alkoholu?wsichni mi rikaj ze po piku dojezdy nemaj,ja sem po psychycky strance jinka w poho ale po fyzicky...chtela bych se zeptat cim to je??mela sem toho treba moc??jinak po koulich se mi nikdy dojezdy nedostawily,bylo to w poradku.jo jeste bych se chtela zeptat jestli muzou wzniknout naky problemy pri brani antikoncepce a extaze,pervitinu,diky moc

Odpověděl: Bára Orlíková
Víte, dojezdy prostě na pervitinu bývají obvyklé. Každý je sice prožívá jinak, ale neubrání se jim. Souvisí to s tím, že pokud organismus prostřednictvím pervitinu přinutíte k aktivitě několikrát zvýšené než je normální, je pochopitelné, že po odeznění povzbuzujícího úeinku následuje celkové vyčerpání a deprese. Zvukové halucinace se taky mohou objevit. To, že vás bolelo břicho, může mít mnoho různých příčin - od toho, že necháváte žaludek příliš dlouho bez potravy, protože pervitin snižuje chuť k jídlu, s tím, že pervitin zvyšuje riziko vzniku křečí, možná taky s nějakými vašimi zdravotními problémy, o kterých se nezmiňujete... těžko posoudit. Pokud byste pociťovala podobné potíže, i když si pervitin nevezmete, tak by bylo asi na místě vyhledat doktora. To, že po extázi dojezdy neprožíváte je dané spíš tím, že extáze má jiný mechanismus účinku než pervitin. Tím netvrdím, že k psychickým potížím nemůže dojít. Každopádně bych vám velmi doporučila se pařeb s pervitinem vzdát, protože si nejsem jistá, po tom, co popisujete, že to váš organismus snáší dobře. Navíc, nepříjemné psychické stavy se mají tendenci opakovat. A taky, pokud v tom budete pokračovat, můžete si uhnat i závislost. A k vaší otázce na závěr - podle dostupných informací by se pervitin a MDMA neměly navzájem s antikoncepcí ovlivňovat a drogy by neměly snižovat efekt antikoncepce. Dávejte si na sebe pozor a kdyžtak zas napište.