pan Minarik
meridit
Dobry den,predem se omlouvam za prodlevu a podotykam ze ov je zkratka jednoho z nasich dosti velkych mest,Ostravy.Myslim,ze i kdyz ve vasi praci nemate zapotrebi casto uzivati zkratek mest, i tyto veci nejsou,uz diky takovymto situacim k zahozeni.Jinak,si myslim,ze neni vzdy potreba stat nohama na zemi a to nejen pro tuto praci, pokud to neni vzlet do vysin pomoci latek ktere jsou jine nez prirozene a prirodni..Trocha takzvaneho vyskoku naopak muze s vami udelat pekne relaxacni rosambo a povzbudit pozitivne i lidi kolem.Takze vam predem dekuji za poskytnuti info o Ostravskych lekarich.Jinak mam takove male konstatovani,kdyz jsem si vcera cetla xmag,byli tam i vase rady a jeste toho druheho pana jeho jmeno se mi nevybavi i presto ze byl nevkusne nechytry a neodborny..Chci se zeptat i vy sdilite nazor,ktery kolega poradil cloveku z techno party,ze pokud si nic neda at tam radeji nechodi.Myslel,ze by ho to tam nebavilo.Neni to trochu lekarsky omyl.I ja jsem soucasti ,letmou ,techno akci a nic neberu jiz nekolik let,nemluve o tom ze nepiji a nekourim travu.Myslim ze uznate ze to byl trocchu tak vyskok do nebe,jako ze moc nestal nohama na zemi a vidite prece se uchytl v teto praci.I kdyz to nadelalo neplechu urcite se ponauci,tak dejte sanci i me...Dekuji a naschledanou.Vase meridit

Odpověděl: Jakub Minařík
Musím se přiznat, že z Ostravou mám trochu problém. Znám tam dosti málo lidí a takové kontakty, které bych vám mohl s klidným svědomím doporučit tam nemám. Jedině to co je na našich stránkách v rubrice kontakty, ale tam jste se asi již koukala. Osobně bych doporučil zkusit se zkontaktovat z KC Renarkon, tam by mohli možná někoho doporučit. A taky je to jedinné zařízení z Ostravy, kde jsem byl a ev. s někým spolupracoval. Omlouvám se.
Ohledně té kolegovy rady - víte - sice si úplně nemyslím, že party bez drog musí člověka nudit, ale na drohé straně - opakovaně mám zkušenost s tím, že ten, kdy byl na party zvyklý brát - tak se někdy moc nebaví a velmi často - dříve nebo později relapsuje (teď mluvím o abstinujících). Mám dojem, že jste v tomhle ohledu vyjímka. Nebo možná my máme jiný úhel pohledu, protože ti co selžou, tak se znova objeví v naší péči. Když teď namítnete, že to je trochu nestandardní kohorta - ano máte pravdu. Každopádně - je to riziko - když někdo, kdo abstinuje vyrazí za zábavou na místa, kde bral. Je to asi jako kdybyste alkoholiky vzala na exkursi do pivovaru. Myslím, že se tam mohou dobře bavit. To že se tam budou nudit je asi lékařský omyl - ale na druhé straně - jeví se mi to jako pěkná hovadina. (Dáma promine.) Sečteno a podtrženo - máte pravdu - ale kolega taky. Alespoň myslím ...
P.s. Omlouvám se za to zpoždění, ale nějak jsem nestíhal. :-)