učení
Jan
tak už vam zase píšu po pařbě,tentokrát perníkový, jak se toho mam zbavit. pařit je prece lidský.akorát ty zkoušky, ty mi to komplikujou, hlavu mám úplně vygumovanou.chce se mi spát a přece nemůžu usnout. působí alkohol na cerebellum? jako koordinace.. Když vezmu plato lexaurinů tak mi bolí u srdce, proč?Jinak se mějte pěkně a buďte rádi že tohle nejsou vaše problémy.

Odpověděl: Bára Orlíková
No, tak nevím jestli vám pařby narušují učení. Spíš začínám mít pocit, že studijní povinnosti vám nabourávají systém pařeb. Zvažte, co je pro vás důležitější... Je jasný, že pokud si vezmete perník, tak musíte počítat se všemi důsledky. Nemůžete si pak stěžovat, že vám to pak na dojezdu nemyslí a že nemůžete spát. To prostě k účinkům téhle látky patří. Jen jsem měla za to, že perníku se právě při zkouškovém období chcete vyhnout, proto jsem se vám posledně snažila poradit zdravější postup, jak to zvládnout. K vašim dalším otázkám. Alkohol mimo jiné působí i na mozeček (cerebellum), právě na schopnost koordinace pohybů. No, a když si vezmete plato Lexaurinu, tak bolest u srdce může souviset s dechovou nedostatečností nebo hypotenzí, kterou Lexaurin po užití většího množství může způsobit. No, taky to může souviset s mnoha jinými věcmi, ke kterým vám mnoho neřeknu, protože neznám váš zdravotní stav ani další faktory. Prostě není dobré brát tyhle léky bez předpisu nebo v jiném dávkování, než bylo předepsáno. Každopádně, pokud to povedete tímhle stylem dál, asi se váš problém nebude jmenovat učení, ale drogy. Buďte opatrnější a uvažte, jestli by nestálo za to s tímhle životním stylem nějak hnout, než vás přivede do průšvihu. Kdyžtak zas napište.