mg
zet
aspon trochu konkrétně, stav bez alkoholu a dalších sajrajtů,vážim 50kg, už funguje jistá pravidelnost braní diap, lex, poškozujet to hodně játra?tak to množství?díky, otrávit se nechci. jen zapomenout

Odpověděl: Jakub Minařík
Játra to moc nepoškozuje, ale tímhle systémem můžete docela pěkně zblbnout. S tou dávkou - víte já mám zkušenost s medikací při úzkosti, epilepsii - ale ne s tím že se někdo intoxikuje, aby si vyčistil hlavu. Nejsem si jistý kolik se toho dá v pohodě přežít. Nejnižší smrtné dose budou mít rozptyl desítky až stovky mg. Možná - nabízím to tak trochu znova - existují jiné způsoby, jak něco vyřešit. A navíc - nezapomenete - jen to někam zašlápnete a stejně se vám to vrátí. :-( Fakt tohle není řešení.