co s ním
katka
Kluk 18 let, žák 3. roč., chodí do školy, pokud vůbec do ní dorazí, nafetovaný. Rodiče nehodlají nic podniknout. Co s klukem? Veškeré domluvy i pohovory s drog. preventistou nikam nevedou. Sám rozhodně pomoc nevyhledá.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den. Jestli tomu dobře rozumím, jde o kluka, ke kterému máte spíše formálnější vztah a nevím, jak moc na něj máte vliv. Také z vašeho stručného popisu nevím nic moc o celé situaci (jak dlouho trvá, z čeho usuzujete, že je nafetovaný, čím,...). Jestli ale nechce nic dělat on a dokonce ani rodiče nejeví o problém zájem, je dost těžké s ním něco udělat. Zřejmě už jste zkoušela všechno možné a nic neuspělo. Také ale nevím, co přesně už jste v tomto směru podnikla. Pokud mám být schopná něco víc vám doporučit, potřebovala bych opravdu víc podrobností o celé věci. Pokud už se vám z nějakého důvodu nehodí psát znovu, zkuste se poradit osobně nebo telefonicky s nějakým odborníkem. Zatím nashledanou Jana Justinová