Co ted
Veronika
Beru rok pervitin,už jsem v koncích,dnes jsem ukončila studium..Ve čtvrtáku na stř.škole...Naši to ještě neví,ani o škole,ani o drogách.Ted chci jet do Prahy-vyléčit se,najít práci.Budu bydlet u kamarádky,nechce za nájem.Já jsem totiž z Ostravy a musím odsud vypadnout...Jak v Praze najdu práci,kde hledat pomoc lékařskou?

Odpověděl: Jakub Minařík
Nevím, jak najdete práci - ale i v tom bychom vám mohli pomoci. Kdybyste ale měla zájem o tu pomoc - stačí zavolat 220803130, nebo se stavit - optimálně v úterý, nebo ve čtvrtek v 10.30 v Janovského ulici v čísle popisném 26 na Praze 7 (je to u Veletržního paláce - další orientační body v blízkosti jsou metro Vltavská a Štrossmajerovo náměstí). Rád se s vámi potkám a něco určitě vymyslíme. :-) Odvahu!
P.s. Zvažte i tu alternativu vyřešit to s pomocí rodičů. Není vždy nejlepší varianta spálit mosty ... Je to ale na vás. :-)