Rozhodnutí
Mia
Chtela jsem se zeptat,jestli existují nějaké školy,které když vystuduji,stanu se STREETWORKEREM.Moc mě to zajímá,protože něco podobného bych chtěla dělat,ale nevím,kde sehnat informace,proto díky,že jste tady.S pozdravem Mia

Odpověděl: Dana Holubová
Specielní škola pro streetworkery zatím pokud vím neexistuje. Většinou dělají tuhle práci lidi studující VŠ Speciální pedagogika, Sociální práce, Andragogika, Psychologie, nebo Vyšší školy Sociálně právní, Sociální pedagogika a podobné, často různé kombinace těhle oborů. Také zdravotní sestry (s psychiatrickou nástavbou). Spojte se s nejbližším K-centrem najdete je v kontaktech, kde byste případně mohla zkusit stáž (je ale omezená dolní věkovou hranicí), abyste věděla, do čeho jdete. Streetwork se nezabývá jenom drogami, informace o takových aktivitách v okolí by měl mít místní úřad. U přijímacích zkoušek na většinu jmenovaných škol je taková praxe často požadovaná a rozhodně znamená plus.
Samozřejmě Vám fandíme a těšíme se, že rozšíříte streetworkerské řady!