cigaretky
kikolka
Nemůžu přestat kouřit, i když se o to pokouším už delší dobu. Jakmile přijedu na intr, tak musím, ale když jsem doma a nikam nejdu ,tak mě to ani trochu neláká, je to asi kolektivem, ale školu opustit nemůžu,to je docela logický. Už kouřím 3 roky a je to opravdu hrůza. Děkuji předem. KIKI:

Odpověděl: Dana Holubová
Uvažuju, jestli je tím (samozřejmě) myšleno kouření marihuany, nebo jestli máte problém s cigaretami. Jedno i druhé se člověka dost drží. Na cigarety existují nikotinové žvýkačky nebo náplasti, pokud ale to, co Vám bez cigaret chybí, je nikotin. A to není to moc časté. Odvykáním se zabývají některá specializovaná zařízení, ne moc běžná. Měly by pomoct i AT ambulance (v Kontaktech)
Pokud jde o "trávu", tak mě mrzí, že to není (pro mě) dostatečně řečeno, takže nevím, jestli se rozepisovat. Krátce: určitě máte po třech letech sama nějaký svůj důvod nebo důvody, proč přestat. Při jejich zvažování a upevňování se můžete podívat do hesla Cannabinoidy, nebo do některých otázek od ostatních, které se dost často nepříjemností s trávou spojených týkají. Dál se obrátit na některé z K-center (také v kontaktech) a zkusit se s pomocí naučit tlaku prostředí bránit a najít si bezpečnější rozptýlení.