2MUDr.Minařík
123
Ja vím, že je oboje špatný, ale chci vědět co je horší. Jestli např. 2-3 pilule za noc nebo 1 a k tomu pár panáku.

Odpověděl: Jakub Minařík
Co je se fakt nedá říct. Vzhledem k tomu, že tablety mají nestandardní obsah MDMA a příměsí - skutečně to dost kolísá, měl jsme možnost vidět stanovení složení a obsahu MDMA které dělal ústav farmakologie III. LF a dávka kolísá od cca. 40 mg do 130 mg, To znamená, že při 3 tabletách 40 mg jste na 120mg a +- v normě. Při 130 mg byste se dostal na dávku blížící se 400 mg a to je skutečně mnoho, nehledě k tomu, že spousta tablet vůbec neobsahuje MDMA ale něco úplně jiného. Kombinace MDMA, nebo toho co právě v tabletách koupíte s alkoholem je značně nevyzpytatelná. Takže je obé horší, případně potenciálně život nebo zdraví ohrožující. Pamatujte, že pokud užijete 90 mg MDMA, je to norma a nežádoucí účinky mají velikost řekněme 10, pokud si dáte 180 mg, jste nad normou a nežádoucí účinky mají velikost ne 20, ale 100!
Pokud se potřebujete -sjet až na plech- tímto způsobem, ptal bych se asi proč. Je to dost destruktivní způsob užívání a kdybyste byl můj pacient asi bych uvažoval o možnostech, včetně nějakých duševních potíží, které potřebujete "přebít" destruktivním užíváním drog. Varianta také je, že hodně -paříte-, a pak bych o zvyšování dávek nad rozumnou mez uvažoval jako o příznaku závislosti.
P.S. Neměl byste chuť se zastavit? Pracuji v DS SANANIM, kontakt najdete v poradně. :-)