druh drogy
Snehurka
Nasla jsem u kamaradky pruhledny igelitovy pytlicek, bylo v nem neco jako drobny cukr. Mam uz dlouho podezreni, ze by mohla mit problemy s drogami. Muzete mi rici, co by to mohlo byt za drogu a podrobnosti o ni? Moc dekuji.

Odpověděl: Dana Holubová
Jen podle popisu se to niky nedá říct jistě, nejpravděpodobněji by mohlo jít o kyselinu (askorbovou), která se přidává do heroinu, aby se lépe rozpouštěl. (Viz Opiáty) Mohlo jít i o pervitin nebo něco jiného.Nejbězpečnější je nález odnést do Toxikologické laboratoře (Praha 2, ul. Na Bojišti, tel: 24 91 12 67) na analýzu, která se ale platí. Ještě lepší by asi bylo zkusit o tom s kamarádkou mluvit. Sama píšete, že máte i z jiných důvodů podezření, že něco bere. Většinou to bývají ukazatele dost spolehlivé (změny chování, zájmů, blízkých vztahů a podobně) z nichž se nedá nijak vymluvit. Dáte tím také víc najevo svůj blízký vztah k ní - jste člověk, který jí má rád a zná a změny mu neuniknou i bez toxikologie.