pomoc v odvykání
brácha
Brácha je nejspíš na detoxu, ale já se v tom moc nevyznám,nenám na to čas. Je v Bohnicích, má se údajně vrátit po týdnu zpět. Co bude dál neví ani on, ani já, Kde má zažádat o léčebnu a o jakou? Já mu Vaše odpovědi předám.

Odpověděl: Dana Holubová
V Bohnicích může být na léčbě i na detoxu. Detoxifikace trvá týden až 14 dní, léčba minimálně 3 měsíce, podle toho to poznáte. Pokud je na detoxu, může požádat o pokračování v léčbě tamtéž, většinou to sami nabízejí. Někdy mají lidé, kteří brali v Praze problémy v Bohnicích vydržet, protože možnost znovu si něco koupit je příliš blízko. Takže často využíváme mimopražské, vzdálené léčebny (v Kontaktech.) Může si léčbu v nich domluvit sám telefonicky, nebo lépe přes K-centrum , pokud z Bohnic odejde bez zařízené léčby.